TOS Conta

Documentele financiare nu au fost niciodată mai simplu de realizat.
Solicită DEMO

La ce te ajută TOS Conta?

Din câteva click-uri poți să faci un decont, să generezi o factură sau o proformă, să vezi ce bani mai sunt de încasat și să exporți totul pentru departamentul contabil.

Nu au fost “neglijate” nici aspecte precum contractul sau bonul de comandă.

Emitere documente

Emiți orice document necesar pentru o rezervare: contract, factură proformă, factură fiscală, chitanță, voucher sau dispoziție de plată.

Rezervare direct în B2B

Faci rezervare în B2B-ul furnizorului atunci când îi faci și turistului – fără să fie nevoie să părăsești sistemul. Economisești timp și te asiguri că locurile nu se ocupă între timp.

Decont furnizor

Adaugi facturile primite de la furnizori și faci deconturile contabile în același loc de unde ai emis toate documentele pentru turistul tău.

Rapoarte contabile

Poți să vezi în timp real rapoarte detaliate despre situația agenției: câte rezervări s-au făcut, câți bani au fost încasați, scadențele clienților, dar și scadențele către furnizori, ce comision s-a făcut azi, săptămâna aceasta sau luna aceasta. Poți chiar adăuga toate cheltuielile, astfel încât să ai un raport exact cu privire la situația financiară.

Vezi cum funcționează
TOS Conta

Noi rezolvăm tot ce ține de contabilitate, tu concentrează-te pe afacerea ta.

Rezolvi tot ce ține de emiterea și transmiterea documentelor unei rezervări, precum contract, proformă, factura fiscală, chitanță. În plus, trimiți rezervarea direct în B2B, exact atunci când i-o faci și turistului.
Ușor de utilizat

Mult mai ușor de utilizat decât orice altă alternativă, chiar și decât facturile tipizate sau Excel. Te ghidează pas cu pas și face aproape totul în locul tău.

Acces oricând și oriunde

Începe și tu să profiți de beneficiile internetului. Poate inițial nu ți se va părea tentant, dar după ce te obisnuiești să ai acces online oricând, oriunde, nu vei mai putea trăi fără.

Actualizări constante și suport incluse

Ești actualizat la zi. Tot timpul. În plus, colegii noștri îți stau oricând la dispoziție pe e-mail sau telefonic.

0 Utilizatori actuali TOS Conta

0 Documente emise lunar

0 € facturați anual

0 Deconturi realizate lunar

Generează documentele neceare pentru o rezervare

Emiți factură, contract, proformă, chitanță, dispoziție de plată, etc.

Istoric de cumpărare și de comportament pentru fiecare turist în parte

Pui doar tranșele de plată pe contract. Restul câmpurilor se completează automat de sistem.

Scadențar clienți și furnizori

Urmărește ușor scadențele clienților și ale furnizorilor.
Vezi în orice moment ce mai ai de încasat de la turist și cât mai ai de plătit către furnizor.

Adaugă facturile și plățile către furnizor pentru o urmărire ușoară și mai clară

• Comunicarea cu clientul
• Ofertarea
• Comunicarea cu furnizorul
• Trimitere SMS

Exportă datele în programul tău de contabilitate (OMC, Saga)

Poți exporta clienții și facturile pentru a le importa în programul folosit de contabilii tăi

Generează deconturile

Decontează factura către client cu cea primită de tine de la furnizor pentru a avea rapoarte complete și clare asupra comisioanelor

Generează declarația lunară OG2 către minister

Din doar câteva click-uri ai disponibilă declarația cu toate pachetele proprii. Rămâne doar să o semnezi!

Adaugă un user dedicat pentru departamentul de contabilitate

Astfel, vor putea și ei să vadă oricând, informațiile de care au nevoie

Limitează acțiunile agenților prin drepturile pe care le au și pe care tu i le oferi

Exemplu:
• Să nu anuleze
• Să nu modifice

Ai un calendar al plecărilor tot timpul la îndemână

Anonimizează orice client la cererea lui

Curs valutar actualizat zilnic

Sistemul extrage automat cursul valutar BNR zilnic pentru a fi folosit în emiterea documentelor

Documente cu aspect profesional

Anonimizează orice client la cererea lui

Șabloane pentru diferite tipuri de contracte

Datele furnizorului și ale turistului se completează automat în momentul generării contractului.

Preluare automată a datelor clienților persoane juridice

După introducerea CUI, restul datelor firmei sunt preluate în mod automat

Păstrezi istoricul pasagerilor pentru rapiditate la viitoarele rezervări

Datele tuturor pasagerilor sunt salvate automat în sistem, astfel încât să le poți folosi în rezervările viitoare fără a fi nevoie de reintroducerea lor.

Faci rezervare în B2B-ul furnizorului atunci când îi faci și turistului – fără a fi nevoie să părăsești sistemul

Folosește agregatorul nostru de oferte în momentul în care efectuezi rezervarea turistului. Alegi din lista de produse rezultată produsul dorit de turistul tău, iar în momentul în care îl adaugi în rezervarea ta, o rezervare va fi creată automat și în B2B.

Emiți un voucher din doar câteva click-uri

Turistul tău vrea neapărat un voucher în momentul efectuării rezervării, însă durează până îți este emis de furnizor. Acum poți emite chiar tu un voucher din sistem.

Încarcă și trimite documentele de călătorie din sistem

După ce primești documentele de călătorie de la furnizor sau după ce reusești să le emiți, le poți urca în sistem, în fișa rezervării și le trimiți turistului tot de aici. Ai astfel un istoric complet al comunicării cu el și al acțiunilor ce au fost întreprinse pe comandă.

Trimiți toate documentele din doar câteva click-uri și vezi tot istoricul

Alege documentele pe care vrei să le trimiți pe e-mail. un șablon de mesaj și apasă butonul trimite. Toată conversația și toate acțiunile întreprinse vor apărea în istoricul existent pe fiecare rezervare în parte.

Facturezi în RON, în EURO sau în orice altă valută dorești

RON și EURO sunt valute predefinite în sistem. În cazul în care dorești orice altă valută, trebuie doar să ne spui și se rezolvă.

Registrul de casă se actualizează automat pe baza încasărilor

Generezi borderoul zilnic de încasări printr-un singur click

Exportă borderoul de încasări pentru ca agenții tăi să-l semneze la sfârșitul zilei, atunci când predau banii.

Înregistrează și cheltuielile indirecte pentru o mai bună imagine asupra situației firmei

Poți adăuga încasări de orice tip: cash, bancă, tichete de vacanță

Fie că turistul tău alege să plătească cash și trebuie să îi emiți o chitanță, fie că alege să facă transfer bancar, să plătească cu cardul la POS sau cu tichete de vacanță, sistemul îți oferă posibilitatea să adaugi orice tip de încasare.

Ai mai multe sedii? Nicio problemă.

Ne-am ocupat și am rezolvat și acest aspect. Sistemul permite adăugare tuturor sediilor tale, iar în momentul în care sunt emise documente, poți alege sediul pentru care o faci. De asemenea, poți seta ca fiecare sediu să dețină serii și numere diferite.

Cât te costă?

Costul lunar se acoperă după efectuarea unei singure rezervări.
TOS Conta
59
/lună (fără TVA)
5 utilizatori inclusi (10€/lună pentru fiecare utilizator suplimentar)
1000 e-mailuri incluse (1€/1000 e-mailuri trimise suplimentar)
12€/lună - Preț conectare API (toți TO implementați)
2€/lună - Preț per 1000 de căutări/bookinguri
Contactează-ne

-------------------------------------------------------------------
Taxă de instalare: 290€
-------------------------------------------------------------------

Ce mai aștepți?

Renunță să mai gestionezi contabilitatea agenției în excel-uri. Automatizează întreg procesul și integrează rezervarea, documentele, încasările, plățile și rapoartele într-un singur loc.
Iată un rezumat al celor mai importante motive pentru care trebuie să alegi modulul Contabilitate TravelOS acum!
Emitere documente
Istoric rezervare
Raport agenți
Trimiți rezervarea și în B2B
Istoric titular și pasageri
Rapoarte complete
Situații clare
Automatizare și eficiență