La ce te ajută TOS Conta?
Din câteva click-uri poți să faci un decont, să generezi o factură sau o proformă, să vezi ce bani mai sunt de încasat și să exporți totul pentru departamentul contabil.
Nu au fost “neglijate” nici aspecte precum contractul sau bonul de comandă.
Vezi cum funcționează
TOS Conta
Noi rezolvăm tot ce ține de contabilitate, tu concentrează-te pe afacerea ta.
Rezolvi tot ce ține de emiterea și transmiterea documentelor unei rezervări, precum contract, proformă, factura fiscală, chitanță. În plus, trimiți rezervarea direct în B2B, exact atunci când i-o faci și turistului.
0 Utilizatori actuali TOS Conta
0 Documente emise lunar
0 € facturați anual
0 Deconturi realizate lunar
Generează documentele neceare pentru o rezervare
Emiți factură, contract, proformă, chitanță, dispoziție de plată, etc.
Istoric de cumpărare și de comportament pentru fiecare turist în parte
Pui doar tranșele de plată pe contract. Restul câmpurilor se completează automat de sistem.
Scadențar clienți și furnizori
Urmărește ușor scadențele clienților și ale furnizorilor.
Vezi în orice moment ce mai ai de încasat de la turist și cât mai ai de plătit către furnizor.
Adaugă facturile și plățile către furnizor pentru o urmărire ușoară și mai clară
• Comunicarea cu clientul
• Ofertarea
• Comunicarea cu furnizorul
• Trimitere SMS
Exportă datele în programul tău de contabilitate (OMC, Saga)
Poți exporta clienții și facturile pentru a le importa în programul folosit de contabilii tăi
Generează deconturile
Decontează factura către client cu cea primită de tine de la furnizor pentru a avea rapoarte complete și clare asupra comisioanelor
Generează declarația lunară OG2 către minister
Din doar câteva click-uri ai disponibilă declarația cu toate pachetele proprii. Rămâne doar să o semnezi!
Adaugă un user dedicat pentru departamentul de contabilitate
Astfel, vor putea și ei să vadă oricând, informațiile de care au nevoie
Limitează acțiunile agenților prin drepturile pe care le au și pe care tu i le oferi
Exemplu:
• Să nu anuleze
• Să nu modifice
Ai un calendar al plecărilor tot timpul la îndemână
Anonimizează orice client la cererea lui
Curs valutar actualizat zilnic
Sistemul extrage automat cursul valutar BNR zilnic pentru a fi folosit în emiterea documentelor
Documente cu aspect profesional
Anonimizează orice client la cererea lui
Șabloane pentru diferite tipuri de contracte
Datele furnizorului și ale turistului se completează automat în momentul generării contractului.
Preluare automată a datelor clienților persoane juridice
După introducerea CUI, restul datelor firmei sunt preluate în mod automat
Păstrezi istoricul pasagerilor pentru rapiditate la viitoarele rezervări
Datele tuturor pasagerilor sunt salvate automat în sistem, astfel încât să le poți folosi în rezervările viitoare fără a fi nevoie de reintroducerea lor.
Faci rezervare în B2B-ul furnizorului atunci când îi faci și turistului – fără a fi nevoie să părăsești sistemul
Folosește agregatorul nostru de oferte în momentul în care efectuezi rezervarea turistului. Alegi din lista de produse rezultată produsul dorit de turistul tău, iar în momentul în care îl adaugi în rezervarea ta, o rezervare va fi creată automat și în B2B.
Emiți un voucher din doar câteva click-uri
Turistul tău vrea neapărat un voucher în momentul efectuării rezervării, însă durează până îți este emis de furnizor. Acum poți emite chiar tu un voucher din sistem.
Încarcă și trimite documentele de călătorie din sistem
După ce primești documentele de călătorie de la furnizor sau după ce reusești să le emiți, le poți urca în sistem, în fișa rezervării și le trimiți turistului tot de aici. Ai astfel un istoric complet al comunicării cu el și al acțiunilor ce au fost întreprinse pe comandă.
Trimiți toate documentele din doar câteva click-uri și vezi tot istoricul
Alege documentele pe care vrei să le trimiți pe e-mail. un șablon de mesaj și apasă butonul trimite. Toată conversația și toate acțiunile întreprinse vor apărea în istoricul existent pe fiecare rezervare în parte.
Facturezi în RON, în EURO sau în orice altă valută dorești
RON și EURO sunt valute predefinite în sistem. În cazul în care dorești orice altă valută, trebuie doar să ne spui și se rezolvă.
Registrul de casă se actualizează automat pe baza încasărilor
Generezi borderoul zilnic de încasări printr-un singur click
Exportă borderoul de încasări pentru ca agenții tăi să-l semneze la sfârșitul zilei, atunci când predau banii.
Înregistrează și cheltuielile indirecte pentru o mai bună imagine asupra situației firmei
Poți adăuga încasări de orice tip: cash, bancă, tichete de vacanță
Fie că turistul tău alege să plătească cash și trebuie să îi emiți o chitanță, fie că alege să facă transfer bancar, să plătească cu cardul la POS sau cu tichete de vacanță, sistemul îți oferă posibilitatea să adaugi orice tip de încasare.
Ai mai multe sedii? Nicio problemă.
Ne-am ocupat și am rezolvat și acest aspect. Sistemul permite adăugare tuturor sediilor tale, iar în momentul în care sunt emise documente, poți alege sediul pentru care o faci. De asemenea, poți seta ca fiecare sediu să dețină serii și numere diferite.
Cât te costă?
Costul lunar se acoperă după efectuarea unei singure rezervări.
TOS Conta
59
-------------------------------------------------------------------
Taxă de instalare: 290€
-------------------------------------------------------------------